Često postavljana pitanja
P: Zašto ne mogu preuzeti Potvrdu ili Prijedlog?
O: Potvrdu i/ili Prijedlog možete preuzeti samo ako je za vas evidentirana uplata članskog doprinosa za tekuću godinu. Ukoliko vam na vrhu stranice, pod poljem “Plaćeni članski doprinos” ne piše godina ili datum iz tekuće godine, a uplatili ste članski doprinos, obratite se vašem radioklubu ili stručnoj službi HRS-a za pojašnjenje.
P: Platio sam članski doprinos, a na stranici piše da nisam. Što mogu napraviti?
O: Javiti se u vaš radioklub (osobi koja je zadužena za prosljeđivanje uplata članskih doprinosa u HRS) ili izravno stručnoj službi HRS-a.
Beta: Provjera dostupnosti pozivne oznake
Provjerite je li pozivna oznaka zauzeta ili slobodna njenim upisivanjem u donje polje i klikom na gumb “Provjeri”.
Napomena: Sustav je u probnom radu. Sve probleme u radu prijavite na webmaster@hamradio.hr