Za pravo, tema su neke izborne dileme...
Ako se ne varam, čeka nas izborna jesen...Godina je sama po sebi zanimljiva, a mene zanimaju dvije možebitne situacije s kojima se još nismo susretali, ali kako je u toku jedna daleko ozbiljnija, evo ih:
1/ Što ako se po raspisivanju izbora za predsjednika IO NITKO ne javi s programom i Skupština ga izabere

?
2/ Što ako se NETKO javi s programom i Skupština ga NE IZABERE

Obzirom na količinu odiuma koju na sebe navuče osoba koja se prihvati te funkcije, opcija 1/ nije neizvjesna. S druge strane, nije isključeno da odium koji na sebe neki predlagači ili osobe mogu navući i prije izbora, ni opcija 2/ nije nezamisliva.
Ako se ne varam, nijedno rješenje nije predviđeno Statutom koji po defaultu funkcionira u idealnom svemiru, a kruže glasine da ni svemir nije idealan kako se čini, čak i da je zakrivljen...
Tko i kako vodi HRS u ovom slučaju? Tko raspisuje nove izbore? Koja Skupština bira, obzirom da je mandat skupštinara ograničen? U kojem smjeru ide hladni pogon saveza koji bi se u tom slučaju pretvorio u raj za zarađivanje plaće s tendencijom da to stanje entropije i težnje raju traje vječno?
Možda izgleda kao suvišno naklapanje, ali život nas i u daleko ozbiljnijim stvarima uči da je sve moguće, a strateški je mudro predvidjeti što je moguće više pa i posve nepredvidivih nepredviđenosti...
PS - da ne bude zabune i zlih primisli, kod referiranja na vremensko ograničenje mandata zastupnika u skupštini imam u vidu:
Članak 27.
Mandat izabranih zastupnika članica Saveza u Skupš
tini traje četiri (4) godine i isti može biti ponov
no biran.
Ovo je iz Statuta HRS...