Ipričavam se ako griješim, međutim prema vlastitom iskustvu moram primjetiti da u vezi navedenog problema nista napravili AMA BAŠ NIŠT.
Moje iskustvo veli da nakon JEDNE prijave HAKOM-u dečki entuzijastički izlaze na teren. Problem možete uputiti i HRS-u koji će Vas preporučiti HAKOM-u, međutim i dalje koordinacija ostaje na Vama, iz jednostavnog razloga: Problem je lokalni i Vi najviše znate kakvi su i koji su izvori smetnji.
Mali vodić kroz prijavu smetnji na HAM band:
1. Pokušajte otprilike locirati smetnju. Kabelska obično ima više izvora smetnji, uglavnom se radi o dotrajaloj ili oštećenoj instalaciji (konektori) iza distributivnih pojačala.
2. Uputite HAKOM na dotična mjesta i prenesite im sve spoznaje koje bi im mogle pomoći da brže lociraju izvor smetnji.
3. Uzmite si vremena, olakšajte im: Ako je potrebno prošećite vokcom (ili nekom mjernom opremom/RXom), zabilježite točke na karti u kojima su smetnje čujne ili jake. HAKOM će vrlo rado vozilom posjetiti ta mjesta.
4. Imajte u vidu da se HAKOM-ovo vozilo prilikom "pretraživanja" kreće 20-30km/h kroz gradske ulice, stoga grubu triangulaciju obavite vi, a njima prepustite fino lociranje i mjerenje.
5. Ne ustručavajte se pozvati ih ili tražiti savjet od njih, oni mogu biti dobar partner u rješavanju ovakvih problema ukoliko znate artikulirati problem. Ukoliko Vam je problem nastupati ko pojedinac, nastupite službeno ko klub. Tome klubovi i služe, ne?
6. Ne zaboravite: HAM bandovi pripadaju radioamaterima i imamo eskluzivno pravo na njih. Svaki signal unutar HAM banda, a da nije generiran od strane radioamatera se smatra invazivnim i imate zakonsko pravo tražiti da se otkloni. Nikakav CATV nije iznad zakona, a HAKOM Vam baš i ne voli nered.