• Welcome to Hrvatski Radioamaterski Savez.

Sporedna zračenja

Autor 9A4QV, 26. Veljača 2013, 23:09:17

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

9A4QV

Pa naravno da dolazimo do neusklađenosti..
Neka se javi onaj koji je dobio potvrdu o usklađenosti za svaku postavljenu radijsku postaju.
Ja je nisam dobio, a piše da je izdaje agencija.
Nisam dobio ni Dozvolu za uporabu RF spektra u amaterskoj službi.
Dobio sam samo radioamatersku dozvolu.

Samim citiranjem Članka 5. stavak 1 i 2, tko ima pravo rada na klupskoj radio postaji? Slijedeći točku 5. nitko, ili ranije kod starijih dozvola samo odgovorna osoba koja je navedena pored pozivne oznake.
Jer da bi radio na radio postaji moraš biti nositelj dozvole, tako piše u stavku 2.

Uz sve navedeno, može li mi netko reći koja radio postaja (model) ne stvara elektromagnetska polja kojima razine prelaze granične razine elektromagnetskih polja.

A metak u čelo, je prijedlog Saveza na Članak 22. gdje HRS predlaže, a HAKOM naravno prihvaća (objeručke) prijedlog da smanjenje sporednih zračenja mora biti:

Frekvencijsko područje   Smanjenje sporednih zračenja
9 kHz-30 MHz                  43 + 10 log (PEP) ili 50 dBc , primjenjuje se veličina koja je manje stroga
Iznad 30 MHz                  43 + 10 log (P) ili 60 dBc, , primjenjuje se veličina koja je manje stroga

Stvarno ne znam kome je ovo palo na pamet, vjerovatno nekome tko nikad u životu nije pročitao jedan datasheet i koji ne zna koliko je jedan db.

Za takve, samo da napomenem da je 60db = milion puta !!!
Molio bih predlagatelja ovog prijedloga od strane saveza da mi ukaže, koja to postaja, ime, model, zadovoljava ove uvjete? Jeli vi uopce znate da takva postaja ne postoji. Je li vi uopce znate da su kriteriji za profesionalne uređaje od strane HAKOMA niži od ovih amaterskih koje ste Vi predložili. A vjerovatno znate, kad ste predložili, pa ću upravo na osnovu ovog prijedloga u slijedećem Hrvatskom natjecanju prijaviti sve postaje.