• Welcome to Hrvatski Radioamaterski Savez.

Kako do uređaja?

Autor 9A3DSU, 13. Travanj 2015, 13:36:32

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

9A3DSU

Pozdrav svim kolegama radioamaterima,

prije nego se "bacim" na temu, samo bih želio napisati da nisam našao temu ovakvog tipa ovdje na forumu pa sam otvorio novu.
Dakle, moje pitanje je kako do uređaja? Gdje pronaći jeftin KV uređaj? E sad, jeftin je relativan pojam, pa bih samo htio istaknuti da sam mladi radioamater, također i student, koji baš nema prevelike mogućnosti, pa mislim da otprilike možete shvatiti što za mene znači jeftino ili pristupačno. Također znam da ima dosta kolega radioamatera koji imaju zatrpane police s nekim starijim ili bilo kakvim uređajima, pa me zanima kakvi su odgovori po pitanju darovanja uređaja? Znam da će nekima možda ovo biti smiješno, ali ovo govorim sa svojeg stajališta jer znam da šanse za kupnju nekakvog uređaja jako male.  ???

73, 9A3DSU

9A1X

Bok,
probaj potraziti na www.funkboerse.de
veliki izbor koristenih radiouredjaja po sasvim ok cijenama

9A9Y

Kod nas rijec darivanje ne postoji, iako postoje casni izuzetci medju nama radioamaterima tako da je i to moguce (darivali su mi i darivao sam).
Kupovina polovnih uredjaja kod nas... skuplje nego novi vani.
Kolega Srecko ti je dobro predlozio, DL, OE ili neka druga zemlja, da se naci dobrih uredjaja po OK cijenama, i sto je najvaznije u savrsenom stanju, kod njih nema krpanja i "prebrikavanja" kad neki dio otkaze.
Ako imas koga vani pa da ti potrazi na radioamaterskim buvljacima bilo bi najjeftinije za pocetak. I na buvljacima su tamo posteni pa kazu ako je sto potrgano.
Shiranu ga hotoke

9A3DSU

Hvala na odgovorima!

Postoje li u RH slični buvljaci gdje se može pronaći koji uređaj? I kakva je situacija na Zagreb Radiofestu? Ove godine se održava u 6. mjesecu, pa imam namjeru posjetiti. Ima li tamo štogod zanimljivo?

Hvala unaprijed, 73

9A8DX