• Welcome to Hrvatski Radioamaterski Savez.

YX0LIX

Autor 9A3GS, 07. Siječanj 2007, 08:14:57

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

9A3GS

Pozdrav svima!

Da li je netko potvrdio QSO sa YX0LIX?

Menager je KU9C,poslao sam pismo sa SASE,

IRC i 1$ odgovora nema - poslano 20-05-2006.

Molim komentar!

73! HNY! 9A3GS STEF
Kakva sreća da je to samo hobi!

9A2JG

Čuo sam jučer od amatera na bandu da je menadžer konačno dobio karte, ali ih (izgleda) još nije počeo distribuirati. Mašalah!
73, Koki 9A2JG
51 godinu u Narodnoj tehnici Hrvatske

9A5CY

Pozdrav,
kako je Koki već komentirao, karte za Yv0LIX su konačno stigle iz tiska menađeru KU9C, ali se isti nešto prije Božića oglasio informacijom da moli za još malo strpljenja glede povrata QSL direktno, što zbog nadolazećih praznika, što zbog obiteljskih i inih obaveza. Eto, praznici su prošli, nadam se da je menađer ozbiljno pristupio pisanju karata, ali budimo sigurni da će proći još koji mjesec da nam se dogodi da od tisuće i tisuće prispjelih QSL-direkt zahtjeva, zagrabi baš naš i pošalje u što kraćem vremenu....
  Naoružati se strpljenjem i valja ćekati, a ako baš prođe cijela godina, tada se isplati poslati i ponovo....
 Taj KU9C inaće je poznat kao menađer koji baš i nije ''brzopotezni'' u odgovaranju na QSL karte, traži da mu u kovertu pakirate samo jedan znak, a u slučaju da se traži QSL odgovor za više znakova za koje je on menađer, tada se to ćekanje na odgovor zna odužiti.

Sretno........ btw ... i ja ga čekam !

VY 73  Dean

9A6AA

Možda će ovo nekoga utješiti. Upravo primljeno.

---------------

Hi folks,

As of this morning, I've probably got about 25% of the card requests in the mail. Many more to do, so please be patient. The timing of the stuff I need to manage the QSL sending came at a bit of an inopportune time for me with other commitments, but I'm hammering them out.

A few notes: