Lijepo je vidjeti da se stvari pomalo kreću naprijed. Samo je šteta što se toliko čekalo.
Još veća je šteta što netko uporno (da ne kažem tvrdoglavo) ne želi prihvatiti (ili ne može shvatiti ??) da HRS NE SMIJE izdavati potvrde o članstu u HRSu pojednicima jer pojedinac po Statutu ne može biti član. Koliko puta trebam to ponavljati? Dovoljno je dokument nazvati drugačije i stvar riješena (možda :-) ).
Volio bih i da su stvari išle drugačijim redoslijedom.
Čemu potvrda o uplaćenom članskom doprinosu? Nije dovoljno u sklopu profila korisnika imati uvid u status npr. da piše posljednja uplata članskog doprinosa dana tog i tog? Kome bi se trebala predati takva potvrda da bi uopće postojala potreba za njom?
Starim radioamaterskim operatorima sigurno ne treba Prijedlog pozivne oznake jer se radio dozvola uredno produljuje i bez njega ali novima je i te kako potreban. A kako je zamišljeno da novi operator preda zahtjev? Opet papirantim zahtjevom umjesto zahtjevom preko web-a. A preko weba bi se jednostavno riješio i izbor jedne od slobodnih pozivnih oznaka. No, to bi valjda narušilo privilegije nekih VIP osoba čiji puleni dobiju znak po želji a drugi po redosljedu.

No, to bi onda ukazalo na nove probleme. S obzirom da se moraš ulogirati da bi koristio e-usluge a logiranje je s pozivnom oznakom koju još nemaš ispada da ne možeš ništa napraviti.
Volio bih i da se poradilo na ozbiljnosti. Ako u današnje vrijeme želimo izdati službeni dokument u elektroničkom obliku onda je minimum ispod kojeg se ne može ići digitalno potpisivanje dokumenta odgovarajućim certifikatom (u ovom slučaju certifikatom pravne osobe - HRS-a). Osim toga, ako slijedimo primjere naše države, bilo bi poželjno da na dokumentu stoji link za online provjeru vjerodostaojnosti dokumenta.
A kako bi bilo da konačno dobijemo na uvid i nešto što bi obvezno moralo biti dostupno? Npr. popis članica noviji od 30.09.2017. i to s popisom (a ne samo brojem) plaćenih članskih doprinosa?