• Welcome to Hrvatski Radioamaterski Savez.

Koja antena za 144 mhz contest

Autor 9A3DHT, 13. Rujan 2009, 14:46:13

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

9A3DHT

Pozdrav,
zanima me koju antenu bih mogao upotrijebiti za UKV natjecanja. Mislio sam otiči na nekakvo brdo (Medvednica,Velebit,Dinara...) i probat od tamo uspostavljat veze na UKV natjecanjima. Imam Kenwood TM-271, pa sam mislio da bi možda bila prikladna nekakva yagica ( http://www.tehnicum.hr/html/body_yagi_1.html )  ili možda nešto drugo, možda neka GP-jača.

I još jedno pitanje u vezi mobilne antene. Isto za 144 mhz je li bolje uzeti 3/8 lambda ili 5/8 lambda...

Molim vas pomozite mi još sam novi u radioamaterizmu, pa je svaka pomoć dobrodošla... ;D
73 de 9A3DHT Tino

9A3GE

9A3DHT....hodi na portal vhf uhv svf...pa SVE pregledaj...biti će ti puno jasnije....SVEZE TOGA....forum ..imaš tisuću stranica...A KONTESTI SU PROŠLI...BAREM OVI GLAVNI...i ime next time..tvoje....? M.

9A3DHT

A
Citat: 9a3ge  u 13. Rujan 2009, 15:54:27
...i ime next time..tvoje....? M.
sorry, Tino 9A3DHT...hvala idem na portal ;D
73 de 9A3DHT Tino

9A3TY

Nisam stručnjak za antene ali izbor najčešće ovisi o mogućnostima (npr. ako sam ideš pješice na brdo sigurno nećeš nositi sustav od 4 yagice dužine 10m) i o željama (npr. želiš li što više veza, što daljih veza, kombinaciju, ...) Ako prvi put ideš na neku lokaciju najzgodnije ti je uvijek nositi istu, nazovimo referentnu antenu, tako da možeš uspoređivati rezultate s jedne lokacije s onima s druge lokacije. Naravno, ti podaci nisu apsolutni jer ovise o vremenskim uvjetima, aktivnosti, big-gun "ometačima", ...
Preporučio bih ti da za početak pronađeš neku lako sklopivu i rasklopivu laganu antenu poput flexa-yagice (par vijaka i klik-klak montaža elemenata). Mislim da ćeš naći dosta različitih dizajna za portabl rad ako proguglaš malo.