Autor Tema: Radio Revista  (Posjeta: 836 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline 9A2JK

• ???
  • *
    • 9A2JK Amateur Radio Site
Odg: Radio Revista
« Odgovori #15 u: 24. Srpanj 2020, 17:35:34 »
9A3EME, nisi se potpisao sa imenom pa ti se nikako drugačije ne mogu obratiti.
Ja sam radioamater duže od 50 (pedeset) godina, ali to ne znači da mi se trebaš obraćati sa Vi. 
Citat iz ''Etike i procedure rada za radio amatere'': ''Radioamateri se obraćaju jedan drugome 
isključivo po imenu (ili nadimku), nikada sa gospodin, gospođa ili sa prezimenom. To vrijedi i u 
pisanoj komunikaciji između radioamatera.'' 

Ja nigdje ne vidim nikakvu ''međunarodnu sramotu''. To da usluge HRS-a koriste
i nečlanovi HRS-a nije zabranjeno nikakvim međunarodnim dogovorom. Ako griješim,
molim uputi me na dokument gdje to piše.

To što mnogi talijani nisu članovi njihovog nacionalnog saveza i što koriste usluge saveza čiji
biroi dobro rade, to je problem njihovog nacionalnog saveza.

Naravno da se ne slažem da nečlanovi Hrvatskog radioamaterskog saveza na ovakav način 
iskorištavaju HRS. To je problem koji treba rješavati HRS, definitivno ne QSL menadžer ma tko on bio.

*** Definitvno najgore *** što IO HRS-a može učiniti je bilo kakva isprika ARI-u.
To bi tek bila sramota! ARI neka rješava svoje probleme u svojoj kući, a mi u svojoj. HRS može i TREBA 
donesti odluku da članovi HRS, a koji su i QSL menadžeri za druge amatere, HRS QSL biro mogu koristiti 
samo za članove HRS-a koji redovno plaćaju članarinu. Jednostavno, kratko i jasno.

9A3EME, da naglasim. Molim bez ljutnje. Nema za to razloga. Možemo biti i dalje prijatelji u 
radioamaterskom svijetu i izvan, a da svatko ostane kod svojeg mišljenja.
Ja svoje mišljenje mogu promijeniti (i hoću ako mi daš pravi argument).

73
Martin 9A2JK
P.S. Mato je napisao svoj post prije nego što sam ja završio svoj.
Nije znanje znati i za sebe ga zadržati, nego je znanje znati ga podijeliti.

Offline 9A7PJT

• Master in Training