• Welcome to Hrvatski Radioamaterski Savez.

Dali mi netko može odgovotiti!!!

Autor 9A6NFG, 13. Veljača 2007, 22:08:03

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

9A6NFG

Vozikam se danas sa mojim autom po cesti i lagano pričam na lokalnoj nuli sa jednim kolegom radioamaterom , dok pričam vidim ja netko blenda , pomislim odmah Murija !!!

pa nemam se šta bojat licenciran sam radioamater nemogu mi ništa idem polako i vezan sam , pogledam na km/h i čitam 65 km/h gledam u lijevo i vidim policajca kako fino se relaksira u svom šarenom fordu , on gleda mene i ja u njega  , ja produžim svojim putem kad nakon cca 500 metara evo patrole , kao da sam znao  !

Fino on palicu vani ja žmigavac i lago na desno , otvorim prozor on meni dobar dan i ja njemu , on nato , isprave molim znate gospodine zašto sam vas zaustavio , a ja nemam pojma vezan jesam i išao 65kmh a ograničene 70 stvarno nemam pojma , on meni : zato jer ste prije minutu pričali na mobitel , ja zbunjeno gledam i kažem da nije tako jer imam oca kojeg vozim sa sobom i može švijedočiti da nisam majkemi pričao na mobitel , on inzistira , ja se iritiran, jer nema pravo, ja njemu predliožim da pogleda na moj mobitel kada sam dobio zadnji poziv i kada sam ja nekog pozvao jer se u mobitelu sve prikaže , on neče da čuje jer mu je patrola koja me je vidila da pričam sada javina preko veze da me zaustavi jer sam ja pričao na mobitel ! OK , on traži da ja platim kaznu za prekršaj koji nisam "bar mislim" učinio , igrom slučaja radioamater s kojim sam imao QSO radi u policiji , ja predlažem njemu da provijeri , on neče ja opet njemu nisam bio na mobitel nego na ukv e sad se ja pitam dali je to isto ?????

dali sam dužan platiti tu kaznu ili ne ?????

9A6NFG

zaboravio sam , taj me policajac nije uopče pitao niti jedan dokument o vezi koju imam montiranu u auto a mogao sam imati "sofisticiranu opremu za prisluškivanje mobitela"HI!

9A3NC

Ciao Luka,